Tovább fejlődöm

2007. november 20., kedd

Most már nagyon ügyesen forgolódom. Reggel apa odaadta nekem a reggelimet, én a kiságyban feküdtem, és mire megettem már a kiságy másik végében voltam, egy teljesen más pózban. Odamásztam Lilierzsihez. Utána szundikáltam még egy kicsit; aztán mentünk úszni. Ma is merültünk, meg olyat játszottunk, hogy a tanár néni odasiklott velem anyához, utána meg anyával úsztam vissza hozzá. Tök jó volt, nagyon élveztem. Mikor hazajöttünk, banánt ettem, és a teámat most már kettes cumival iszom. Mert már nagy vagyok. Anya elővette a babakocsi sport részét, mert a mózeskosár már elég kicsi, ráadásul abból ki se látok, pedig egyre jobban érdekel a világ. Azt mondta, a kis ágyamat is lejjebb kell engedni, mert már kipakolom a lábaimat, és egyfolytában forgolódom, -nehogy kipördüljek :) .
Napközben már a földön játszom, leterítettek nekem egy nagy "játszószőnyeget". Mostanában alatta van egy vastag pléd, mert egy párszor már előfordult, hogy mikor elfáradtam, leengedtem a fejem és bevertem a padlóba :( . Nem volt egy kellemes dolog. Ámbár már nagyon jól tartom a fejem, anya is dícsérgetett, ezért már nem sokáig van szükség erre a "puhább" megoldásra. így is mindig a szőnyegen kötök ki, mert kettőt fordulok, és már lent is vagyok.
Na, ami igaz az igaz, legjobban az anyáék ágyában szeretek hancúrozni, kényelmes a puhasága, és van elég hely a forgolódáshoz.
Anya túl van az első vizsgáján, ami kettes lett. Jobban is sikerülhetett volna, de most már ez van!

0 megjegyzés: