Fél éves lettem!

2007. november 22., csütörtök

Ma volt itt a védőnéni, és azt mondta, hogy lassan ehetek kiflit. így meg is szopogattam életem első kiflijét!

Este megünnepeltük a feledik szülinapomat. Banános keksztortát kaptam,
meg egy kis textilkönyvet, -bár azt már előző este odaadta anya. Az egyik oldala csörög, a másik sipol, nagyon szép kis könyvecske., és számok vannak benne Háromig :) A fedőlapján egy béka van! Erre anya mindig elkezdi énekelni a kedvenc dalomat. Béka a fatövén, ezer éves, csoda vén... Mikor meghallom, mindig mosolygok. Ringatón is gyakran énekeljük. A banános vacsi után pedig hosszan játszottam az etetőszékem kis tálcájával, csudajó ahogy kinyílik és visszacsukódik! Anya kb fél órát hajtogatta nekem. Mivel beszélni még nem tudok, kézzel-lábbal jeleztem, hogy most ki akarom nyitni- most vissza akarom hajtani. Szerencsére anya elég jól vette az adást, és rendre járt az ő keze is! :)


Erről is képek:






Posted by Picasa

0 megjegyzés: