kockák

2007. november 27., kedd

Ma voltunk usziban, csak sajna apa nem jött velünk, mert a Rancson hagyta a gatyáját... a fürdőgatyáját. így Eszter vitt el minket, és jól el is tévedtünk, néhányszor lefulladtunk, és a végén belementünk az előttünk állóba, de nem volt semmi gond, épp csak rágurultunk.
Este anya vett nekem tejpépet, mert annyit olvasott már róla mindenhol. Ráadásul csokisat vett, mert úgy találja, keveset eszem, szóval lefogadta, hogy ebből benyomom a tasakot egy fél óra alatt. De tévedett. Tévedett. Csak elérem, hogy rendes kaját adjon nekem.
A mai nap történése még, hogy kaptam egy nagy szatyor textilkockát., mert úgy szeretek nyitogatni meg csukogatni. Ezeken ablakok is vannak, ajtók, kis hajtogatható alakzatok, meg van egy csomó fekete-fehér "tető" alakú kocka is, nagyon szupik! és amikor kibontottuk, csak akkor vettük észre, hogy csörögnek és zizegnek, mind más hangot ad!
Anya azt mondta, ezt tanítják vállalat gazdaságtanból, a szubjektív -külön jó a termékben! No jó, azt nem pont erre mondják, de mi igen, mert nem tudtuk, hogy csörög, és zizeg. lol
Miután a tejpép nem jött be, megkaptam a szokásos, bruttó kettőharmicas tápszeremet, és miután megettem, megöleltem Macit és bealudtam. Csak sajna még voltak elintézetlen dolgaink pelusügyileg, így anya felébresztett, hogy tisztába tegyen, de utána ugyanolyan szépen elaludtam.
Nektek is Jó éjszakát! wink

0 megjegyzés: