mindennapok

2007. november 10., szombat

Mostanában már nagyon sokat forgolódom, mert sikerült tökélyre fejlesztenem a hasrafordulást, és már csak egy pillanat műve az egész. Igaz, visszafelé még nem megy, -bár próbálgatom. A hajam szépen nő, és valószínüleg a fogacskáim is, mert egyfolytában folyik a nyálam... Egy kicsit taknyos vagyok, ami engem nem nagyon zavar, de anya totál kifordult magából (?) emiatt. Ezt abból gondolom, hogy mindig kedvesen mosolyog egy piros pumpával a kezében, közben beszél beszél, majd azt az izét kezdi az orromba dugdosni... Én ezt nagyon utálom. Nem tudom, mi jött rá. De az én orromba nem nyúl, az biztos.
Pár napja a súlyom 6, 47 kg, volt, tegnap 6,64 kg, szóval valamelyik adat nem jó. Nem zavartatjuk magunkat, mert tegnap voltunk a doktor bácsinál, aki nagyon elégedett volt velem. (Anya is nagyon elégedett volt a doktor bácsival :) . Kaptam egy oltást, és ezért ráordítottam szegény dokibácsira, de nem haragudott meg, úgy néztem. A védőnéni különösen aranyos volt, mindig aranyos, de most nagyon.
Egyik este apával és anyával játszottunk a szivacson, nagyon élveztem. Szeretem mikor ezek ketten bohóckodnak nekem, és sokat énekelnek is nekem, ha együtt vannak. (Anya mondjuk egyedül is egyfolytában énekel. Azt mondta, hogy Nagyapa ilyen még... amit legutóbb nem igazán sikerült meghallgatnom, mert túlordítottam :I ... majd legközelebb...)
Voltunk bkv-val ringatón. Hétről hétre jobban élvezem. Csak 30 perc, de rendesen kimerülök. Nagyon édesek az ottani gyerekek, és Ili néni is jófej. Kiderült, hogy apa egyik ügyfelének a babája és az ő anyukája is odajárnak, és láttak minket. Nem mertek odajönni, csak abból gondolták, hogy én ki lehetek, hogy nagyon hasonlítok Apára,és tudták hogy van egy ilyen korú pici lánya :) Ilyet... azért beletrafáltak.
A menüm továbbra is sok gyümölcs, vagy zöldség husival. Anya borsófőzelékes bébiételt akart nekem adni, amihez főzött csirkehusit, amit mamától kapott. Ez a párosítás nem nagyon jött be nekem, és mivel nagyon szerette volna, ha tele van a pocakom, kiment, és behozta a petrezselymes krumpliját, amit rendeltünk a Tüzestáltól. Na ilyen finom "szilárd" kaját rég ettem. Anya összenyomkodta a villájával, összekeverte a husival, és nagyon jól laktam belőle! (az igaz, hogy volt desszert is, szőlővel kevert darált keksz, olyan édes volt...)
Na szóval, értem ne aggódjon senki, remekül elvagyok, szépen növögetek és nagyokat kajálok!

0 megjegyzés: