mammut

2007. november 15., csütörtök

Csak egy gyors lejelentkezés. Ma apáékkal alszom, és bohóckodtunk az ágyban. A híradóban bemondták, hogy Tiszadadán egy horgász hal helyett mammutcsontot fogott. Anya ezen nagyon elmerengett, és ezt mondta: milyen fura, hogy egykor mammutok éltek ott, és most ott van Tiszadada; milyen fura, hogy egykor mammutok éltek ott, ahol most c.ok. Erre én hangos kacagásban törtem ki, anya meg apa meg teljesen elképedett, és azt találgatták, hogy értem-e már amit mondanak :) Nagyon vicces képük volt, anya még a takaró alá is bebújt, úgy szégyelte magát. De azért egyre több mindent értek, de hogy pontosan mennyit, az maradjon az én titkom ;)
Az uszi most kicsit máshogy alakult, mint szokott, mostmár nem a korlátról, hanem a vízből merülünk, anya egyik kezétől a másikig úsztam. Nem sokára elenged! Bizony!
A ringató is nagyon jól sikerült, kinéztem magamnak cuki kisfiút, 10 hónapos volt, és hosszan szemléltük egymást. De azért másokkal is ismerkedtem. Ili néni ma hegedült, a többiek, a nagyobbak, akik már tudnak állni, meg is fogdoshatták. Mármint a hegedűt. Anya azt mondta, majd megmutatja itthon. Na meg azt is mondta, hogy ő nem tud négy húron játszani, csak hármon, mert egy elszakadt :I
Lesznek később képek, és videó is készült az új fürdőszoba- eláztatási módszeremről.

0 megjegyzés: