Készítünk majd

2009. május 28., csütörtök

Készítünk majd egy nagy-nagy összefoglalót a szülinapomról, elvégre ez egy olyan dolog, amit az ember felnőve is szívesen olvas vissza, és már a bölcsiben is volt előzménye, mert épp akkor tartották a gyereknapot.

Tegnap Sára elvitt egy zeneoviba, ahol az anyukája kiscsoportosoknak tartott foglalkozást. Nagyon élveztem. Néha csak ültem Sára ölében és figyeltem, néha pedig én is csináltam a többiekkel a feladatokat. Ki kellett választani, hogy melyik állat a kedvencünk, és utánozni kellett, -na ezt például én is simán csináltam a többiekkel.
Na meg mondókáztunk és énekeltünk, tapsoltunk ütemre. Sára anyukája nagyon megdicsért, hogy így kibírtam a nagyok foglalkozását :)


ui: Ma reggel megint tettem egy amolyan Johannás lépést a szobatisztaság felé. (tudjátok: a wc elé...) .
És apát úgy ébresztettem, hogy "Apaa, káávééé".
Találtunk róla egy jó képet:



0 megjegyzés: