Hazaérkeztem

2009. május 9., szombat

Újra Budapesten vagyok! Sok élménnyel gazdagodtam, jó volt kicsit elszakadni, bár hazajönni is jó volt :)
Kijelenthető, hogy Bibi smarnival várt bennünket :) Mikor apáék mondták, hogy beugrunk Kokóékhoz, jóelőre Bibizni kezdtem az autóban, mert már nagyon hiányzott.
Labdáztam egy kicsit a kutyusokkal, aztán itthon megcsodáltam, micsoda változások álltak be a hálóban-nappaliban. Körbe-körbe rohangáltam a lakásban, mindent leellenőriztem, de valami nem stimmelt. Úgyhogy Gyorsan szétdobáltam a cuccaimat még fürdés előtt, jelezvén:
újra én vagyok a főnök.
A szüleim csak a fülüket vakargatták.
No jó, volt ennek előzménye is.
Az autóban nem sikerült elaludnom, mert Mamánál a gyümölcsleves és a két adag sztrapacska után jó nagyot aludtam. És mivel az autóban nem voltam álmos, inkább próbáltam lekötni apáékat hol énekléssel, hol kiabálással, hol kényeskedéssel. Anya le is szidott egyszer, hogy 3 hónapos korom óta egyedül utazom hátul, nehogy már most kelljen hátra ülni hozzám :I Pedig, szerintem jól mulatnánk, de ő apával szeretne ülni :( Hosszan ecsetelte, hogyan kellene viselkednem, és egyszer még a teljes nevemet is kimondta... Brrrrrr...
Nem vettem túl komolyan, amit talán ő is észrevett. Csak néztem meredten a szemébe összeszorított ajkakkal, ő meg valami olyasmit emlegetett, hogy "áthatolhatatlan tekintet " és hogy két évesen hülyének nézem :(
Nem is értem, mit beszél.

0 megjegyzés: