Vasárnap

2008. március 9., vasárnap

Ma nem sok minden történt, nyugiban telt a nap. Sokat alszom mostanában, valószínüleg a fogam miatt, de anya a tavaszi fáradtsággal szokott viccelődni. Mostanában sokat sztorizunk a fogamról, dehát már kijött a bal felső egyes is, egészen jól látható. Éjjel is sokat nőtt
Este elmentünk szavazni, én is elkísértem apáékat, és azt mondta nekem egy bácsi, aki a pult mögött ült, hogy: "De szép kis legényke!" Kétszer is mondta. Ezek után sem anyának, sem nekem nem volt kedvem vigyorogni, apa pedig láthatóan szenvedett, mert majdnem hangosan felkacagott. Rajtam rózsaszín overál, rózsaszín sapka volt, dehát a bácsi sem volt már "mai legényke", lehet, nem tudja, hogy manapság nem nagyon mászkálnak a hozzám hasonló korú kis "legénykék" rózsaszín overálban. Lehet, hogy túlságosan hasonlítok apára?!
Apa egyébként most éppen az irodáját rendezgeti, jövőhéten elvileg itt fognak már dolgozni, meglátjuk, hogy érzi magát, és ha minden körülmény fennáll...
...akkor talán még anya is eljut fodrászhoz.
Varga Dávid ma 1 éves, Isten éltesse!!!

0 megjegyzés: