Ha húsvét, akkor böjt?

2008. március 21., péntek

Sajnos nem vagyok valami jól mostanában. Sőt, mondhatni kifejezetten rosszul vagyok . A hét elején megfázásos tünetek kerülgettek, életemben először köhincséltem és nagyon taknyos voltam. Két napig is tartott, úgyhogy anya számított rá, hogy csütörtökre kutya bajom sem lesz, mert szerinte az ilyen megfázásos betegségek nem szoktak túl sokáig tartani. Csütörtökre viszont egyéb a hasmenésem is lett, és azóta csak rosszabb minden... Ma már semmit nem ettem szinte, de legalább a megfázásból tényleg kijöttem. Remélem lassan elmúlik, bár azért a hangulatomat nem nagyon befolyásolja, jó kedvem van, csak mégis jobb lenne, ha egészséges lennék, mert egyrészt többet lennék ébren, másrészt kérhetnék anyáék kajájából, elvégre jön a Húsvét.
Mondjuk, lehet, hogy idén sem nekik, sem nekem nem lesz túl sok kedvünk a nagy evészethez...

0 megjegyzés: