forgolódom, vagy felülök

2007. október 31., szerda

Mostanában alkalmam nyílik egyre inkább más szemszögből szemlélni a világot. Napont többször megfordulok, és úgy nézelődöm. Mondjuk eléggé nehezemre esik., néha le kell tennem a fejem, hogy pihenjek egyet. Ma egy kicsit újra hason aludtam. Mióta bejött a képbe ez a fejemelős dolog, ez nagyon nehezemre esett. Akárhányszor letettem a fejem, valami elképesztő erős kényszert éreztem, hogy felemeljem. így nem is tudom, mi a nagyobb újság, hogy hason vagyok, és felemelem a fejem, vagy hogy hason is le tudom tenni.
Aztán még az történt, hogy ültem anya ölében, egyszercsak felkaptam a lábaimat, meglendítettem, és azzal a lendülettel előredőntöttem a törzsem. Először a fejem emeltem fel, majd szépen kiegyenesítettem magam. Nagyon fura, jó érzésem lett, de anya is egyből hívta apát, hogy ülök. Azt mondta, "ülő pozícióba hoztam magam". Nem nagyon értem, hogy ez mit jelent, de én is büszke voltam magamra. A lényeg, hogy a lábaim remekül beférnek a számba!
Szombaton kirándultunk Győrbe. Apa elvitte anyát vacsorázni, -valami vad étterembe. Ott egy kicsit megéheztem én is, így keresnünk kellett valami boltot, mert anya elfelejtett kaját hozni nekem. A Tesco nincs nyitva, de egy Rossmannt találtunk, - így hogy én is valami vadat egyek, vettünk Vadkörtét! ...-ááá, ez csak vicc volt, én sima almát, barackot ettem, mert állítólag azt nem muszáj melegíteni. Az étteremben kértünk kiskanalat, így tök jól laktam. Anyáék remélték, hogy elalszom, de keresztbe tettem e tervüknek.
Még az a nagy újság, hogy a lakás már elég szépen alakul, nem sokára átköltözünk :) Megvannak a csempék,- (végülis ki tudtuk fizetni, bár volt némi gond a kártyákkal:), van mosdószekrény, csempe, munkalap, ilyesmi.
Tegnap voltunk úszni, nem volt túl jó az idő, így minden baba hamar elálmosodott. Mi sem voltunk sokáig, ami azt jelenti, hogy el is késtünk, meg viszonylag hamar el is jöttünk. Anya aggódik, hogy kissé megfáztam. Szerintem nem vészes.
No búcsúzom, megyek aludni!
jó éjt mindenkinek

0 megjegyzés: