kifli

2007. október 21., vasárnap

Ma semmi különös nem történt. Kristóf itt volt, de koradélután hazament, így anyával ketten maradtunk. Sétáltunk egyet a Westendben, ugyanis gyümölcsdús táplálkozásomnak köszönhetően, jópár székletem akad egy nap, -szóval pelenkát kellett vennünk. Este anya kiflit sütött. Nagyon hamar elkészítette, de kemény lett az alja, így hosszan rágcsálta, mire megevett egyet-egyet (-egyet). Nagyon vicces volt. Később fürödtem, és telipocakkal játszottam még elalvás előtt az ágyikómban. Átjött a Zsuzsó, kötött nekem sapkát, sálat, zoknit,- az egyik nagy, a másik kicsi, szóval holnap visszahozza. És tegnap adott pár újságot is nekünk, hogy kiválasszuk, mit kössön meg, ha ideje engedi. Vannak benne ruhák, babák, játékok. Ezen felbuzdulva anya elmondta, egész nap az járt a fejében, hogy varr egy babát, hogy az első babám ilyen handmade by my mum legyen. De nem mert nekifogni. Amúgy kaptam még két kis hosszúujjú kombidresszt is, ami elől pattentos, így nem kell áthúzni a fejemen, ilyen csak nagyon ritkán van. Uuutálom, ha a fejemen húznak át valamit. Kaptam még két harisnyát, mert annyi aranyos szoknyám van, -az egyikre az volt írva, hogy 68-74, de amolyan elszámolt számozással, vagy holland gyerekek lehettek a méretmodellek, mert szerintem az egy éves koromban is alig lesz jó rám. NO mindegy.
a nap jó híre: APA FOGOTT KECSEGÉT!
és képek:


torna


szintén

0 megjegyzés: