merülés

2007. október 16., kedd

megint voltunk úszni! egyre jobban érzem magam, azt hiszem, kezdek feloldódni, már nem feszítem úgy hátra a kezem, rájöttem, hogy a labdákat hajkurászni lehet a vizen, ezért körbe körbe mentünk a medencében! a másik, ami újdonság volt, a merülés.
anya kiültetett a medence szélén levő korlátra, azt mondta: nagy levegőt, merülünk, hoppáááá!- és azzal már benn is voltam, siklottam a vízben. de szinte abban a pillanatban már éreztem is anya vállát, így nem volt vészes a dolog., -sőt, mondhatni egész jól bírtam. szülőterápiának is zseniális, mert tegnap aggódva szeretgettek, (amikor még csak lelkiekben készítettek a merülésre), ma meg máár büszkéén!
este megint csempét kajtattunk, de végre meg van anyának a gyönyörűséges munkalapja, -a konyhába, apa pedig lestipistopizott magának egy még szebb fürdőszobaszekrényt.
húzok mert holnap jön a védőnéni. imádjuk, szóval nem gond, de kéne addig aludni;)
ps. apa két napja nem cigizik! olvadozunk! Ő a mi Hősünk!

0 megjegyzés: