sok minden történt!

2007. október 13., szombat

-nyaralni voltunk mamáéknál! nagyon jó volt, mama körberajongott ezerrel! etetett banánnal, az almára üvöltöttem, itatott felnőtt teával... a többit nem mondom el, mert anya kiakad:D
- már kétszer voltunk úszni! -ezt is élveztem. rövid bemelegítő masszírozással kezdődik, zuhanyzunk, aztán irány a víz. egyes gyerekek pacsálnak kézzel lábbal. én egyelőre megfigyelek, felmérem a terepet. a karomat, vállamat, -biztos ami biztos alapon erősen hátrahúzom, a mellkasom előrenyomom. anya azt mondja, angyalgyerek vagyok. meg hogy biztosan repülni szeretnék...
-voltunk ringatón! fú, nagyon feldobódtam. mondókáztunk, énekeltünk, -volt körülöttünk vagy 20 gyerek. persze én voltam a legfiatalabb. azóta anya feszt énekel, mondókázik. -nem tudjátok, hogy lehet leállítani?! villamossal jöttünk haza, azt már annyira nem élveztem. inkább elaludtam. tömeg volt.
-Megeszem a barackot! már nem üvöltök, ha ezt kell ennem, sőt. de a kajszibarackot szeretem. kis melegvizzel egy icipicit felhigítva, mert úgy jobban folyik ;) a szőlőt is nagyon nagyon szeretem.
-megfogom a cumisüveget. ami azt illeti, már elég szépen tartom.
-olyan hangosan, és összefüggően tudok visítani! apáék nagyon büszkék rám!
-nagyon élvezem a fotelos fürdést. anya is, mert így berak a kádba, aztán kezd el rohangálni, törölközőért, d-vitaminért, kiskanálért, pizsamáért, hálózsákért... -persze ezerrel fülel, nehogy leforduljak, vagy valami. úgy aggódik. de azért csinálja.
-nem szeretek úgy aludni, ahogy letesznek. elfordulok, majd fejjel lefelé helyezkedem, de leginkább keresztben kötök ki az ágyban, mert úgy fel tudom pakolni a lábaimat a kiságy rácsaira. lassan venniük kéne már egy nagyobb ágyat.
-apa megint horgászik. ez egy óriási titok, de vett egy harisnyát, mert fázott. :) azt mondta, csíkos is volt, de neki a fekete tetszett, így vett egy 4es jó vastag fekete harisnyát:) úristen..
-ma pl. történt, hogy már anyámmal aludtam az ágyban, és egyre jobban elforgolódtam. először keresztbe, majd fejjel lefelé. de ahogy forgolódtam, úgy szorultam is le a szivacsról, és hát végül teljesen a földön kötöttem ki. ott is jól éreztem magam. anyát kb 20 sikítással sikerült felébresztenem. először lelkiismeret-furdalása volt, mert miután betakargatott,-már az ágyon, nekiláttam bőszen cumizni, és olyan békésen elnézegettem, hogy nem volt időm rá mosolyogni, na. szóval azt hitte, hogy haragszom rá, vagy valami.
-súlyom: kb 6370 g.
-képek másik gépen vannak.

ui.: láttátok már azt a reklámot, amikor a néni még álmodva issza a reggeli kávéját, és kómásan elindul a "furcsa" zajok irányába, benéz a nappaliba, de akkorra már a két gyereke kifestette szép tiritarkára a csúnya fehér bútorokat valami jó kis olajos festékkel? olyan édes pofit vág... egyből felébred;) az én anyukám is ilyen lesz?
:)

0 megjegyzés: