újratöltve

2010. április 18., vasárnap

Lassan újratöltjük a blogot, csupa mókásabbnál mókásabb történettel :)
Például, hogy függöny helyett azt mondtam, hogy Csüngöny; vagy; hogy este a kanapén aludtam el, és ragaszkodtam a 26 párnához, ami alattam-felettem-rajtam volt, majd mikor aztán én leestem, anyának azt mondtam szomorúan: Leborultam. 
Apa elment Rodostóra dolgozni, így ketten vagyunk anyával. Most aztán van alkalom meghálálni apának az önzetlenségét, hogy kb két hétig szó nélkül egyedül vigyázott rám. Cserébe anyának is sikerült minden vizsgát letenni (elsőre...).
Nincs hiány persze vitában sem, a héten volt két különösen veszekedős napunk, mert "elfajultam"... Anya moralizálását és apa durcázását leszámítva azért ezen is elég jól túlestünk. 
Már elképesztően okos és rettentően nehéz vagyok... A bölcsiben egyre inkább pártfogásomba veszem a kisebbeket, és nagyon sok új kifejezés is ragad rám, pl. a "Na közben akkor...", vagy "Figyeljen ide mindenki".. Hát igen, vezetőnek születni kell;) Egyedül a szüleimnek nehéz ezt belátni. 



0 megjegyzés: