Budapest

2010. április 26., hétfő

Megérkezett a nagy feketeautós ember és hazahozott minket. Kaptam egy gyönyörű ruhát, ami őszintén szólva nagyon jól áll -pirul  khm... Megmutatnám, de miután végigcsúsztam benne a nappalit hamar le is vettem.
Dédimamánál találkoztunk a nagyfeketeautósemberrel. Szedtünk egy-egy csokor orgonát, tulipánt, harangvirágot. Ha kibírták volna a hazautat, akkor bizony most nagyon szépen mutatnának a konyhában.
A hazaút is nagyon élvezetes volt egyébként: egyfolytában énekeltem vagy veszekedtem, de a lényeg, hogy végig hangoskodtam az egész utat.
Itthon kértem apától pogácsát, mire ő szívélyesen megkínált. Mondtam neki, hogy én kis pogácsát kérek (fornettiset). Erre kettétörte és adott egy felet. Most komolyan... Mit gondolt?!
 ... anya aztán elugrott ám és hozott nekem fornettit :)

Nos, a lényeg majdnem lemaradt.
Isten éltesse Ildikét, aki igazából BigPeP és nem is olyan kicsike. És nagyon szeretjük. Igen, még akkor is! :)


Most pedig az ünnepi hangulatnak annyi, mert a nagy fekete... enni kér.
a lila ruhás kislány. mozgókép :D

1 megjegyzés:

Eszter írta...

Szerintem a Lili hasonlit a Hankara egypar kepen, nem tudom, nektek feltunt e mar, de van egy bizonyos nezese a Lilinek, ami tok Hankas. :) azert latszik, hogy kozos ver folyik bennuk. :)
puszi puszi
Eszter es co.