Fejlődés

2010. április 28., szerda

Először is, megváltoztattuk a blog sémáját, mert már nagyon nagyon untuk.

Másodszor, megtanultam youtube-ozni!!!! És bármilyen szégyenletes, mi kiváltképp örülünk. Ugyanis a kedvenc, a legkedvencebb elfoglaltságom, hogy beülök valakinek az ölébe és onnan utasítgatok, hogy éppen melyik mesefőcímet szeretném megnézni, mert nem tudom még használni az egeret. Képes lennék órákig így linkelődni... És amikor a használt személy már végképp kívülről fújja az aladdin és a gumimacik, a kisvakond vagy adott esetben irtó botfülű homevideók érik a szőlőjét, nagy harcok árán lehet csak levakarni az "ölből". 

És ma, április 28-án, 19.58-kor a harcoknak vége lett. Hogy ez mit jelent?
Csupán azt, hogy NEM ÉRDEKEL egy jó darabig A YOUTUBE! :)  Most épp azon töröm magam, hogy megtaláljam a NAGYKORA lufimat...


Ma anya jött értem a bölcsibe, és megkérdezte, hogy vajh' ott is ellenkezek és utasítgatok és feleselek egyfolytában? Rózsa kedvesen csak ennyit szólt: -Neeem, itt nagyon jól viselkedik. Ez csak Nektek szól :) (köszi :)  És ez még csak a bölcsi bakker... -a szerk.)
Hazafelé játszótérre mentünk, ahol nagyon jól érzem magam! És egyébként már olyan jól beilleszkedtem a 11. kerbe, hogy messziről mondom, hogy ki kinek a hozzátartozója, mint a Dédi :) Ő a Nórika anyukája, Ő az Ádám apukája, Ő a Józsi barátja... A játszótéren is ismerek mindenkit.
Utána elmentünk a Mc-be, amit anya jobban élvezett, mint én. Aztán következett 

a villamos

Ezen a járművön nem igazán tudok viselkedni. Olyan még nem volt, hogy anya ne tartana hegyi beszédet, mikor leszállunk a villamosról. Az egy dolog, hogy a magyar mentalitáshoz képest enyhén szólva közvetlen magatartást tanúsítok, és fogdosok és tegezek mindenkit. De az éneklés. 
Fennhangon nyomom a Kicsi vagyok én című fantasztikus opuszt kb. 6x. Hetedjére megunom, és előadom a "Most énekeljük el Aaa-val", hogy kaacsaaa vaagyaak aaan. Anya mindig mondja, hogy az még hagyján,  hogyha ezt délben adom elő, -bár akkor sem feltétlenül cuki-, de hogy az esti utazóközönség rémálma vagyok, az tuti... 
És a pálinkán kívül mi fertőtleníti még a beleket? Ugyanis végignyaltam egy tíz centis sávot a villamos ablakon, hogy megmutassak egy új Heinekken légballont... Úúúgyhogy, ha esetleg fagyi-foszlányt láttok a 4-esen, csak tudjátok: ott ültem én :S
Anya most itt ül, és blogot reformál, mert képtelen bármit, bááármit ezek után Tenni.
Esetleg egy fotót még publikálhat a ma estéről, mikor apával "mulattunk" (összekaptunk valamin és bevágtuk a durcát. "Jobbra dűl, balra dűl, de egyik sem engedné el a másikat :D lol )


2 megjegyzés:

Eszter írta...

Ez az ez az ez az, megvan! A durca arc az ami rokon!!!! Rajottem!! Puszi, Eszter es co.

Hanka írta...

Hát durcázni azt tudnak :)