Hajjod?!

2010. április 28., szerda

Ha egyszer megkérdik, hogy telt a gyerekkorom, mindent válaszolhatok, kivéve azt, hogy Csendesen. 
Épp most vonultam el az ablakunk előtt és egyértelműen zeng tőlem az utca!
Anyától úgy köszöntem el, hogy az arcába kiáltottam: -Hajjod a kajapácsnak a hangáját?!  Lent ordítanom kell, hogy túlharsogjam a forgalmat. Az irodában a számítógépek zúgnak, a konyhában a mosogatógép, stb stb; ergo nekem mindig 5 dB-lel hangosabbnak kell lennem a szokásosnál.
Egy éves koromtól kezdve azt hallgattam, hogy finomabban, finomabban. Most mikor már óvatosan egyensúlyozom és vigyázva nyúlok emberekhez, tárgyakhoz, azt hallgatom, hogy halkabban, halkabban... 

És hogy miket mondok?
tegnap vacsi készítés közben:
-Anya, szépen tedd a bacont a húsra!
tegnap vacsi közben:
-Ha apa leszek, én is meggyógyítom majd a vérnyomásomat!
tegnap rohanáskor:
-Anya, ne menj cipővel a szőnyegre, én se szoktam!




0 megjegyzés: