Jelentés

2010. március 30., kedd

Autóban:
-Apa! Tunkolunk?
-Tessék, kicsim?
-Tunkolunk, apa?
-Hogy tankolunk-e?
-Igen.

2 perc múlva:
-Anya! Hangszóró!
-Tessék, kicsim?
-Hangszóró!
-Harangszó?
-Igen.
 (pirul)

Anyára kicsit rá hoztam a frászt ezzel a két elszólással :) Pedig nincs oka ijedtségre. Egyébként most már egyre cserfesebb vagyok, és mikor beszélgetek, gyakran kérdezem, hogy "tudod?", "érted?". Anyának meg néha azt mondom, hogy kicsim :)

Beszélgetés tegnap este:
Anya: -Tudod, ki a szerelmem?
Én: -Johanna.
-És még ki?
-Apa.
Na ezen anya lement hídba, hogy milyen okos vagyok, és agyonpuszilgatott. Utána meg gondolta, lecsekkolja, hogy tudom-e mit beszélek (a kis gonosz):
-És még ki?
-Ildi!
-Neeeem...
-....neeem, Ildi a Bajátunk! :)
-Igen, Ildi a barátunk. -és kaptam még puszihegyeket.

Anyát szombaton összeszedtük, persze a legszebb idő volt, és simán napfürdőznünk kellett volna egész nap. De másnapra nagy küldetésünk volt. És hiába erősködtem a legnagyobb elszántsággal, hogy "Nem megyek haza..."  
Vasárnap aztán felkerekedtünk, hogy megejtsük anya 3. vizsgáját, ami négyes alá lett, mert a forrás alapon nem mutat jól tartozik oldalon, de máshogy nem jött ki a megoldás hehe :D A vizsgán közölték, hogy nincs vizsga, csak éppen arra nem tudtak választ adni, hogy miért lehetett bejelentkezni egy nem létező időpontra, úgyhogy aztán kifejezett kérésre lett vizsga...
Utána Ildiékhez mentünk Balassagyarmatra, és tök jól éreztem magam! Szétszedtem az egész nappalit, mert van egy jókora kupac kabalája, jórészt majmok :) Az anyukája is ott volt, és hozták a formájukat, kb 3 féle kaja volt, meg süti, torta. Ja, még rántott sajt is volt. Direkt nekem készítette Ildi. Előzőleg megkérdezte, hogy mit akarok enni, és mivel mostanában tanítottak meg rántottát sütni anyáék, közöltem, hogy rántottát. Erre Ildi mondta, hogy kérjek már valami normális kaját, erre rávágtam, hogy Rántott Sajtot.
Ebéd után anyát elkísértük fodrászhoz, ahol jól megvizsgáltunk mindent, és azóta azt kérdezgetem tőle, hogy most már megfoghatom a hajadat? Nincs vegyszer rajta? :) 
Itthon apával a punnyadó állást vettük fel és megnéztünk egy vígjátékot, anya meg hajnalig zongorázott.  A punnyadó állásunk így néz ki: apa elnyúlik a kanapén, felhúzza a lábait, oda helyezünk egy párnát, és arra kerülök én. Órákig is képesek vagyunk így lenni :) Anya már előre örül, ha meglátja, hogy az egyikünk helyezkedik :D lol
Másnap egy jó kis hétvége után tehát újult erővel mentem a bölcsibe. Pár napja kaptam egy sportcipőt, de mivel aludtam, nem tudták felpróbálni, és persze kicsi lett. Apával egyik reggel visszarohantunk a boltba kicserélni, amit már jobbnak éreztem, de valahogy mégsem kényelmes. Fáj benne az "ujjam". Anya próbálta kideríteni, hogy melyik ujjam, de nem igazán tudtam megmutatni: az ujj az nem a lábon elhelyezkedő kinyúló szervecskék összessége? Szóval nem nagyon tudok különbséget tenni egy lábujj és soklábujj között :D Pedig a kezemen már megy. 

Még annyi újság van, hogy mindig számoltatom a lépcsőket, miközben jövünk felfelé, és kb már 14-ig jó vagyok. Néha még belekavarodok, de mintha mi sem történne, mondom tovább.  :) 

Legújabb játékom pedig -a rántotta készítésen kívül-, hogy csúszdázok a fotelen :D 

Remélem, hogy hamar tudok jelentkezni, de nem túl jók a kilátások :)


Köszönjük Apának az odaadását!

0 megjegyzés: