Alakítok

2010. március 5., péntek

Szerepjáték: Odamentem a bejárati ajtóhoz, úgy tettem, mintha kinyitnám a kulccsal, majd hátraléptem, és kitártam a karom:
-Jöjjenek be! -és kedvesen mosolyogtam.

Szerepjáték2: Mikor Ildi telefonál, én is úgy teszek, mintha telefonálnék:
-Parancsoljon!
....
-Igen, igen.
....
stb
-Viszonthallásra!

Egyébként kikészítettem anyát. 
Megkérdeztem, hol lehet "vizezni", mire mondta, hogy a fürdőszobában. Én meg  ledobáltam a ruháimat, megfogtam a medencémet, amit sok kislabdával kaptam a Kornéltól, és gond nélkül behúztam  és beszuszakoltam a fürdőbe. Anya ekkor rohant, hogy mit csinálok, de már benne volt két vödör víz, és mondtam neki, hogy márpedig én medencézni akarok. 
Ez úgy jöhetett, hogy megmutatta ma nekem, hogy milyen szépen süt a nap, és ez már a tavasz jele. Erre apának elkezdtem kiabálni, hogy -Nézd apa! Jön a tavasz! Mehetünk a Balatonra, jön az ugrálás! :) 
Mondhatni, megragadtam az élményt.

Már nagyon várjuk a tavaszt, és lassan itt is van. Tök jó: lesz egy nagytakarítás, virágátültetés; -felfrissülhetünk kicsit. 

0 megjegyzés: