Változások

2010. március 12., péntek

Apával kettesben töltöttük az elmúlt hetet, mert anya "tanulmányi szabadságot" vett ki. Nagyon hősiesen tűrtük a dolgot, néha kicsit összekaptunk, de azért hamar kibékültünk. 


Változások apa életében
Apa mosott. És kakaót csinált. És öltöztetett. És elviselt :) Beszélgetett, és elkezdett nevelni. Mindenféle szabályokat hozott, hogy még anya is csak lapított, mikor hazaért.


Változások az én életemben
Éjjel nem csinálhatok semmi mást az alváson kívül. Ez nekem teljesen szokatlan, mert mindent éjjel szeretek csinálni, -az alváson kívül. Látszik, kik a szüleim... Egy másik változás, hogy pl. le kell mondani a "vacsi a tv előtt" dologról :( Ez anyát is komolyabban érinti :) És ha ledobok valamit dühösen, részéről le vagyok ejtve újabban én is... Eddig megkérni szokott, hogy nyugodjak le és vegyem fel a dolgokat. Így azt hiszem, nem is dobálok egy ideig semmit.
Egy kis gondolattal is többet tudok a világról: rájöttem, hogy a radiátorok vízzel működnek :)  Anya ekkor őszintén elgondolkodott, hogy őt mikor érdekelte egyáltalán valaha is az életben, hogy hogyan működik egy radiátor.

Változások anya életében
-De a szigorlat sikerült, ami egy nagyon komoly előrelépés :)

0 megjegyzés: