Évivel

2008. február 4., hétfő

Ma megint az Évivel voltam, mert anya suliban volt. így lesz egész héten. Jó-jó, hiányzik anya, meg sokat gondolunk egymásra, ha külön vagyunk, de bevallom, jól esik, hogy Évi egész nap játszik velem. Azért van egy kis gond, mert mikor anya hazajön, Évi rendre beszámol minden egyes percünkről! És még azt is elmondta neki, hogy sírtam, mikor kiment kidobni a pelenkát. Vagyis inkább ellenkeztem. Anya erre este azt mondta, hogy ez kihasználás, és nem szép dolog. redface
Meg azt is mondta, hogy azért fura, hogy vele nem csinálok ilyet, és milyen remek érzéke van már babakorban az embernek az ilyesmihez.
Egyébként én is egyre jobban örülök a nagyágynak. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen jó móka bebújni alá. Kijönni még nem nagyon tudok, na az viszont nagyon ijesztő szokott lenni. De majd csak megtanulom ezt is. Apa így is már többször elmondta, hogy ezen a héten tuti felállok! Miből gondolja? question Nem tudom. De tény, hogy a kádban már kapaszkodom felfelé, mert ott nagyon érdekes dolgok vannak a szélére pakolva! És a zuhanycső is mindig fel van tekerve, pedig már úgy megrágcsálnám.
Apa pedig már csavarhúzót is hozott, hogy lejjebb tegye az ágyikómat.
Szóval lehet, hogy tényleg belehúzunk.

0 megjegyzés: