megúsztam

2008. február 19., kedd

Ma is úsztam karúszóval, anélkül, hogy anya fogott volna. Apa is eljött, ahogy terveztük, és fényképezett is, egészen addig, amíg bele nem szívott az e-cigijébe, mire a mögötte ülő apuka rászólt, hogy ne dohányozzon. Erre az én apukám mondta, hogy vízgőz jön ki belőle, mire a másik apuka mondta, hogy márpedig ő tüdőgyógyász, és bizony érzi a nikotin szagot... Na ezek után az történt, amire csak az én apukám képes. Leült mellé, és kellemesen elbeszélgetett vele a munkájáról... Nem sokkal később tanár néni is csatlakozott, és hármasban beszélgettek, míg mi úszkáltunk ide-oda a medencében. Azt hiszem, tetszem a Kolosnak. Mindig pancsolni kezd, ha a közelébe érek.
Aztán elmentünk felmosóvödröt venni. Figyelitek ezt a romantikus családi programot? Azért kellett, mert nettó 90 nm-t kell minden nap felmosnia anyának, -főleg mióta minden zegzugot bejárok-, ami elég nehéz a hagyományos felmosórongyos-fás megoldással. Olyat vettünk, mint ami a kórházakban is van, 42 cm széles, és anya azt mondta, hogy ezzel gyerekjáték a felmosás, de ezt ne értsem szó szerint. Ez vajon mit jelenthet?...
Miért mondanak a felnőttek olyanokat, amiket nem lehet szó szerint venni? Na de ezt már nem fogom ma kitalálni.
Egyébként kaptam apától egy "gyönyörűséges" rózsaszín overallt, mert a másik már épphogy rám jött. Mindketten olvadoznak, ha rámnéznek, mikor rajtam van.
Holnap megyünk a védőnénihez, de előtte még lehet, hogy be kell ugranunk valahová ernyőt venni a kocsimra, mert a saját ernyője az semmitől,így a naptól sem véd meg.
Nagyon várjuk már a tavaszt, és a jó időt, anyáék már két napja arról témáznak, hogy milyen "cuki" leszek homokozólapáttal a kezemben. Apa elhatározta, hogy Környén csinál nekem homokozót, anya azt mondta, hogy kell egy elkerített részt is csinálni nekem., majd hozzátette: bár, ahogy elnézem, kiássa magát...
És azt is mondták, hogy 1 éves koromtól folyton strandon leszünk, és anya azon filózik, hogy a játszótérre szoknyát adjon-e rám, vagy nadrágot...
Viccesek ilyenkor, de annyira elméláznak, mikor ezen gondolkodnak, hogy addig simán megsimogathatom a tévét.

0 megjegyzés: