TwooFogs

2008. január 8., kedd

HIhhi, rejtett angolsággal közhírré tétetik, hogy kijött a Második Fogam is! Elmondhatjuk, hogy remekül viseltem.
Egyre többet emelgetem a fenekem, sőt, szinte mindig emelgetem, lesz hasizom rendesen. Nagyon élvezem. Éjjel is felébredtem, és emelgettem egy fél órát, csak utána tudtam visszaaludni, -de sokat kell még gyakorolnom.
Tegnap reggel rosszalkodtam. Anya szerint. Mikor felébredtem, lemásztam az ágyról, és megtaláltam a földön a Szütyőnket. Mindig azzal megyünk mostanában mindenfelé. Mivel a tegnapelőtti napunk nagyon fárasztó volt, anya nem nagyon ügyelt, hogy épp hova teszi le, és ki sem pakolt belőle. No de én! Találtam egy sálat. Azzal nagyon jól eljátszottam. Találtam egy banánt. Sose láttam még héjjában. Találtam egy fura fém hengert, lötyögött ha megráztam. Állítólag red bull volt. Megtaláltam a pót cumisüvegem, a pót cumim, pelenkát, popsikrémet. Legjobban a popsitörlő tetszet. Szépen leszedtem róla minden öntapadós cimkét, aztán szopogattam, tök jó hangja van, csörög, és zizeg :) Talán erre ébredt fel anya. Sajnos, mert a popsitörlő zacskón mindig veszekszünk, és soha nem adta még oda., ezért volt mit megvizsgálnom rajta.
Persze arra is gondosan ügyeltem, hogy nagyjából elpakoljak magam után, így a redbullt, cumisüveget, és egyéb hengerszerű dolgokat bepakoltam a gitár alá. A ruházati cikkeket, mint sál és zokni, a kiságy alá dugtam be. Szerintem nagyon kreatívan pakolásztam., csak sajna hamar véget ért a buli.
Ma megyünk úszni, kíváncsi vagyok, hogy fogunk odaérni, mert lehet, bkv-val kell mennünk. Majd meglátjuk... Jó lenne nem el késni, mert akkor nehezebbben veszem fel a tempót, ha nem vagyok ott a bemelegítéskor,- és az nem is egészséges.
Tegnap még egy dolog történt, nagy örömet szereztem anyának, ti. nagyon megéheztem, és mikor megkaptam az uzsim végre, teljesen a tányér fölé hajoltam, és nyitogattam a számat mint egy ponty, hogy anya minél gyorsabban tudja a számba kanalazni a tejpépet. Mióta sikerült megértetnem vele, hogy viszonylag ízetlen, tesz bele egy kiskanál cukrot, így már nagyon finom, és egész megszerettem.

wink

0 megjegyzés: