takarítottunk

2008. január 9., szerda

Ma este takarítottunk az Üllői úton. Apa letette a földre az új ágy két szivacsát, anya leterített egy lepedőt: így lett nekem egy pihe-puha játszóhely kialakítva. Játszottam is, amíg le nem másztam az "ágyról". Ugyanis már az is nagyon tetszett, hogy a parkettához (nálunk itthon szőnyeg van, így azon nem olyan jó) csapkodom a cumim, és állati jól szól! Mivel még viszhangzik is a lakás, így meg pláne. DE az, ahogy csúszkálni lehet a parkettán, meg minden játék máshogy verődik hozzá, nagyon elszórakoztatott. Anya rendre visszajárkált a szobáa, ahol én voltam, no meg a tévére is rá-rá nézett azért, Apa ugyanis "beledugott egy drótot", így bejött az rtl klub. Egyszer le is estem, de csak egy fél perc múlva kezdtem sírni, mikor ráébredtem, hogy az nem normális, hogy Velem ilyen történik.
Vacsi után egy kicsit tudtam aludni, de aztán orral is érezhető módon ébresztett a "természet". Mivel nem volt nálunk popsi törlő, anya a csap alá csapott, csakhogy fürgébb voltam nála, és belendítettem magam a víz alá, szóval elázott a fél kombidresszem. Na akkor body le, pulóver fel, anya próbálta a harisnyámat a kellő magasságig felhúzni a pulóveremre, de fél perc múlva már kinn is volt a derekam., úgyhogy nem volt más választás, apát kellett hívni, hogy lassan induljon el értünk. Ő már addigra útra kész volt éppen, így nem sokat vártunk rá, sőt, még szerencse is, hogy otthon értük, így hozott nekem váltás ruhát. Mivel jó gyerek vagyok, még "balesetek" sem fordulnak elő velem, anya megunta, hogy mindig egy rakat váltás ruhát cipeljen magával, ezért nem volt nálunk.
Egyébként a parkettatúráról még csak annyit, hogy apa szerint, sose volt még ilyen koszos a mancsom. És egy kérdés is felmerült bennem: kik azok a "kurva takarítónénik"?eek
üdv: a kis discovery

0 megjegyzés: