szemészet

2008. január 18., péntek

Ma szemészeten voltunk, minden rendben van. Csak ellenőrzésre kellett menni, minden kisbabának kell állítólag. Ma nagyon finom ebédet készített anya, ettem is mint kacsa a nokedlit, csak a vége felé megakadt valami a torkomon, és kijött minden :(
Azért rendben vagyok., anya aggódik, hogy beteg lettem (legutóbb is akkor hánytam, mikor beteg voltam), úgyhogy ma már nem megyünk sehová, csak bent pihengetek.
Anya és apa is nagy feladatot kapott mára: apa bútort fuvaroz, anya pedig sikál egy ócska kb 30 éves tűzhelyet (akkor is volt már gáztűzhely?) amit kb 2 éve nem is mostak le. De lehet, hogy több, csak vigyáztak rá...
Azért durva, hogy valaki ott hagy az eladott lakásában egy ilyen koszos gáztűzhelyt :) hihhi
JAJAJA, és végre van tévénk. Mert a másik elromlott, és most hozta el apa azt, ami a telken volt. Beüzemelték, és észre vették, hogy azon sincs kép. Úgyhogy a kábel volt rossz... Még jó, hogy ketten is próbálták megszerelni. No de mindegy is, most már újra nézhetjük a tv paprikát!

0 megjegyzés: