ringató

2008. január 10., csütörtök

Ma elsétáltunk Ringatóra! Nagyon jó volt. Mármint mindkettő: sétálni is és a ringató is. Aki tudja, hol lakunk, (és azt is, hol a Bálint ház :) az tudja, hogy ez vagy jó 2 km. De ha nem, akkor is. Anya 3 körül felpakolt, úgyhogy fél 4kor el is indultunk, és tök hamar odaértünk, ahhoz képest, hogy babakocsival mentünk.
Idén ez volt az első alkalom, és nagyon jól sikerült, túl sokan sem voltunk, és túl kevesen sem. Ili néni hegedűlt és furulyázott is, és anya nagyon büszke volt rám, mert az egészet szépen ülve hallgattam, és mindig figyeltem, ha beszélt. Nagyokat röhögtem a höcögtetőkön is :)
Már este van, én a fürdésre meg a Vacsimra várok, de anya az ő vacsorájukat készíti... Bár ettem, mikor hazaértünk, és az nem volt olyan régen. Vaníliás tejpépet- szigorúan csak 1 mokkáskanál cukorral való dúsítás után fogadom el.., és körtét. Nagyon finom a kettő együtt: a körte meg a vanília.
cool

0 megjegyzés: