A wc-n ülő kislány

2010. február 25., csütörtök

1. Tegnap reggel apa suttogva mondta a Rózsának, hogy az autóban "k" kellett. Nem akarta a többi kisgyerek előtt ezt fennhangon kitárgyalni.
2. Edina délután azt mondta anyának, hogy "nem sikerült", pedig egész nap a wc-n ültem. (És tényleg, egész nap a wc-n kellett ülnöm, ami nagyon fárasztó volt, mert előző éjjel szinte semmit sem aludtam, segítettem anyának dolgozni.)
3. Anya kikerekedő szemekkel néz, hogy ez miért gond, mire Edina elpanaszolja, hogy hát ha "KÉT NAPJA NEM SIKERÜLT NEKI", akkor ez bizony gond.
4. Anya kérdőre vonja apát, hogy miért mondta azt a bölcsiben, hogy én két napja nem  ...
5. Apa szabadkozik, hogy ő csak suttogott, de ilyet biztos, hogy nem mondott.
6. Apa kérdőre vonja Rózsát, hogy miből gondolta, hogy én két napja nem...
7. Rózsa nem érti, Edina mit nem értett.


???

MIVAN?!

Én csak azt tudom, hogy én szinte minden napszakban csinálom "azt", és bizony, nagyon fárasztó volt egész nap a wc-n ülni!

0 megjegyzés: