Visszanéztünk

2010. február 3., szerda

Két éve
Visszaolvastunk a blogban, mi történt két éve ilyenkor. Épp egy hete és két éve, hogy itt lakunk. Azóta már a harmadik szobám van, fogasunk pedig csak két hete van :) Apának akkor annyira fájt a háta, hogy hetekig a habtapin aludt, -már ha bírt egyáltalán aludni. Nem sokkal több választása volt egyébként, mert bútorilag nem álltunk túl jól:)

Egy éve
Egy éve kezdtem bölcsibe járni. Ennek megfelelően hetente beteg voltam, és ha tudtam, egy kicsit megfertőztem anyáékat is.  Bútorilag már jobban álltunk.

Most
Mondanom sem kell, hogy most is betegek vagyunk. Anyának egy fél éve havonta bedurran a mandulája a hozzátartozó tüszőcskékkel együtt, apa is taknyos. Én éjszakánként köhincsélek. Két hete vettünk egy fogast.

Konzekvencia
A január és a február nagyon kellemetlen hónapok, amiből az következik, hogy a többi csak jobb lehet.

0 megjegyzés: