Megfigyelés

2010. február 6., szombat

Anyával megállapítottuk, hogy csak azokat az ételeket szeretem, amik fél órán belül (+/- 10 perc) elkészülnek :)

főzelék
gyümölcsleves
tojásos nokedli (ahogy anya csinálja;)
bacon
sajtgolyó
sajtos-, túrós tészta és tésztatársaik
cézár saláta
rántott hús.

Ezen kívül még nagy pörkölt imádó vagyok, de abból is inkább az a tunkolós fajta :)

A mai napunk nagyon jól telt, mindenfélét csináltunk: gyöngyöt fűztünk, dominóztunk, olvastunk, rajzoltunk. 
Pénteken pedig ahogy hazaértem a bölcsiből, megrohantam a konyhát és közöltem anyával, hogy sütünk sütit. Nagyon határozott lehettem, mert nem igazán tudott nemet mondani. Úgyhogy elkészültek életünk második muffinjai is, ezek macik lettek. Anya nagyon büszke volt rám, mert egyedül kutyulgattam össze finom útmutatásokkal, és apa szerint nem csak szép, hanem "még finom is" lett... 


0 megjegyzés: