Megdorgáltam

2007. június 18., hétfő

Megdorgáltam anyát, mert megígérte, hogy rendesen fogja továbbítani a gondolataimat, de lemaradt már majd egy heti cuccal! És közben annyi minden történik. Én is fejlődöm, növögetek, már elérem a négy kilót. Mostanában amúgyis ritkábban fog írni, mert úgy néz ki, leköltözünk a Rancsra, vagy pedig csak jó sokat leszünk ott. Most is ott töltöttük a hétvégét. Nagyon jól éreztem magam! Kinn aludtam a lugas alatt mózeskosárban. A lugas lilaakácból, trombitavirágból meg futórózsából áll, úgyhogy gyakorlatilag hatalmas virággalacsinok alatt aludtam! A méhecskék is szeretik ezt a jóillatú, árnyékos helyet, úgyhogy kaptam apától a mózesre egy szép fehér szúnyoghálót!
Egyébként hétközben szinte senki sincs ott. Ma reggel is csak Pajtival, a horgászkutyával találkoztunk. Meg akarta szaglászni a szobámat, de anya nem engedte neki,- amit ő szó nélkül elfogadott. Nagyon jó fej kutya. Majdnem fogott nekem egy vakondot, de aztán megéheztem és mondtam anyának, hogy menjünk be inkább reggelizni.
Később hazajöttünk, hogy találkozhassam a védőnénivel, de úgy tudom, este megyünk is vissza. Volt itt a védőnéni, megint mondott egy olyat, hogy anya majdnem hangosan felkacagott, de sikerült megállnia. Alapjában nagyon jó fej. Az tetszik benne a legjobban, hogy mindig azt mondja, nekem még nagyon sokat kell ennem. így ha alszom is fel kell keltenie anyának nappal, hogy megtömhessem a bendőm, "főleg ebben a nagy melegben"! ;) Persze lediktált néhány beszereznivalót a gyógyszertárból, ami megint nem két fillérébe fog kerülni a szüleimnek.

0 megjegyzés: