Mama:)

2007. június 2., szombat


Ma megint itt volt Mama, hozott nekem egy csomó csini kis ruhát! Na de én sem üres kézzel engedtem el, mert ma van a szülinapja! Apa egy szép virágot ajándékozott neki a kiságyamnál, anya pedig képeslapot és édességet! Egészen meghatódott! (Én magamat adtam:D) Aztán délután apával együtt mentek el. Apa horgászni ment, hogy kipihenhesse az elmúlt hetek, hónapok fáradalmait. Anyával kettesben maradtunk. Nem volt kérdés, hogy az ő ágyában alszom-e., -főleg az esti rejtélyes történés után:
Anya kapott egy bébiőrt ajándékba a barátaitól. És már együtt vacsiztunk a szobában, amikor kint megszólalt a jelfogadó!!! Pedig egy szavam sem volt, sőt, a jeladó teljesen áramtalan is volt:( Fúú, anyát tisztára kiverte a frász! Először csak sistergett, de aztán nagyon bizarr dolog történt: "elkezdtem sírni a jelfogadóból". Mintha megismételte volna, ahogy este behívtam anyát a szobába. NA ez a sírás dolog azért már morbid volt! Anya ki is szedte még az elemeket is. Persze csak úgy, hogy apa ott lógott a fülén a telefonban:) Gondolkozott, hogy van-e a közelben ilyen kisbaba mint én, akinek a "jelét" foghatta a bébiőr, de nem nagyon van.. No de a baj ott kezdődne, ha elemek nélkül is üvöltene a bébiőr. Mindenesetre még egy kis időnek el kell telnie, míg újra üzembehelyezik anyáék. Szerintem messzire száműzik;)
Aztán anya úgy érezte, próbára teszi magát: képes-e egyedül megbírkózni a fürdetéssel. A fürdővíz ideális hőmérsékletének a beállítása kb. 10- 15 percbe telt neki... :/ Hadd ne mondjam, hogy apa egyből eltalálja! Aztán odavitt a kádhoz, és mosdatott kemény másfél percig. Az még úgy el is ment. Aztán visszatett a pelenkázóra, ahol majd meg fagytam! Nagyon hiányzott apa! :( Utána az öltöztetés már megint elég jól ment.
Az est fénypontja, -amit már csak úgy félálomban érzékeltem, amit kint bénázott a teámmal! Ezt is apa szokta készíteni. Neki két perc egy fincsi tea. De anya kitalálta, hogy most kamillateát kapok. Na, kb egy fél órát szenvedett, míg a sűrűpisi szinű teát kicsit felhigította. De hiába. Ugyanis ebből a löttyből egy korty sem megy le a torkomon. Még a víz is jobb.
Egyéként a súlyom: 3. 330 gramm!

0 megjegyzés: