Most komolyan: Miért?

2010. május 6., csütörtök

A szerkesztő bejegyzése:
Miért van az, hogy azt mondom, kiégett az izzó, és a férjem megkérdezi, hogy be van-e dugva a lámpa?
Aztán, amikor a gyerekem is konstatálja, hogy nem ég a lámpa, és én mondom neki, hogy kiégett az izzó, azt kérdezi: be van-e dugva a lámpa. És AMIKOR ÉN AZT MONDOM, hogy be van dugva, akkor megkérdezi:

ÉS FEL VAN KAPCSOLVA?


basszus kiégett, higgyétek már el, rohadtul egyszerűen kiégett én nem csesztem el semmit kiégett kiégett kiégettttt
és amúgy szereltem már mosogatótól kezdve a kilincsig mindent és a képeket is én fúrtam fel tiplivel, mert úgy szólt a kérés. És megismerem a konnektort és a sok fekete zsinór közül is ki tudom választani azt, amelyik "kigyullassza" a lámpát :)

amúgy ti hoztok másik izzót, mert nem tudom, milyen kell bele :D lol :D
cupp

0 megjegyzés: