Most, hogy 3 leszek

2010. május 20., csütörtök

Más szavakat sem használok ma, mint hogy HAMM, hogy TETE, hogy BÁBÁ. ?!
Mi ez, nosztalgia talán?

Tegnap viszont, megint villantottam.

Anya: -Jajj, ki vagy te!
Én: -Cukorbogyó!
A: -MI??
Én: -Cukorbogyó!
A: -Ezt ki mondta?
Én: -Én mondtam!
A: -A "Béla" mondta? ;)
Én: -Én mondtam magamnak.

*később a konyhában, a brassói feltuningolása szalonnával c. jelenetnél*

Én: -Kéjek pjasztsjtot.
Anya: -Mit kérsz?!
Én: -pajaszt-sajtot!
Anya: -Szalonnát?! Ezt kitől hallottad?
Én: -Magamtól hallottam.
Anya: -Hanka. Kitől hallottad? A bölcsiben? Apától? Ilditől? Esztertől? Kornéltól? Regitől? Papától?
Én: -Nem, nem nem. Magamtól mondom.

*este dr. House közben,*
-Mi baja a bácsinak?
-Beteg.
-Dr. House majd meggyógyítja. De miért beteg?
-Mert nem mindenki olyan szerencsés, hogy egészséges legyen. Bár a betegsége nem feltétlenül szerencsétlenség.
-Miért?
-Kérdezd apádat. (-Én is tőle tanultam.)

2 megjegyzés:

Eszter írta...

Isten eltesse Hankat a 3. szulinapja alkalmabol! Millio puszit kuldunk neki!

Hanka írta...

köszönjük szépen!