Jöttem láttam

2010. május 12., szerda

bocsánatot kérek...

Kifejezéseim tárháza bővült a "bunkó"val. Úgyhogy, ha csak alkalom volt rá, mondogattam, nem egyszer kínos helyzetbe hozva a szüleimet. (például üvöltve egy hangos utánfutóval elrobogó autó után). 
Addig-addig fajult, míg a bölcsiben egy kellemes délutánt töltöttem mindenkit lebunkózva. Többek között Rózsát. 
Rózsa rám kiabált, hogy akkor maradjak ahol vagyok és faképnél hagyott.
Ekkor észrevettem magam.
Hazajöttem, és az első dolgom volt elmondani anyának hogy bajban vagyok, összevesztem Rózsával. Erre ő megkérdezte miért, és ennek hatására majdnem vele is összevesztem :) Azt mondta, hogy kérjek mielőbb bocsánatot. 
Úgyhogy reggel az volt az első dolgom. Viszont,  ő már nem tudta, miért mondom, de a lelkemnek jobb :)


2 megjegyzés:

Regi írta...

Bendike csak a "Cigizünk!" mondatot mondja mindenki előtt! :D

Hanka írta...

:) az se' semmi