Szavak, kifejezések, fordulatok :)

2009. október 29., csütörtök

Egyre kerekebb mondatokat, kifejezéseket használok:
Hadd nézzem! -ez a leggyakoribb. Amikor megnéztem kíváncsiságom tárgyát, egy hangos -Ahaa! hagyja el a számat, mintha csak azt mondanám, "értem". 
Amikor a pizsamát felveszem, egy fél óráig hajtogatom, hogy Ebben alszom! Ebben alszom!
Legutóbb megkérdeztem anyát, hogy Ezt hova tegyem, anya? Hirtelen meg sem tudott mukkanni :)
Ha meg szeretnék ismételni valamit, azt mondom, Mégegyszer, jó?
Ha a papíron van még hely, kérem anyát, hogy Rajzolj ide is, jó?.
Mondom még azt, hogy Ez jó lesz  és Tiszta lett.
Amikor a bölcsiből jövünk, megkérdem, hogy Villamossal megyünk? Ha anya azt mondja, nem, akkor én azt mondom, hogy Apával, autóval...
A fürdővízhez kérni szoktam, hogy "Habot is, jó?"
Egy kérdést viszont helytelenül használok, ez pedig anyának szoktam mondani általában, mert másnak nem esik le mit kérdezek: "Mit eszel?" :D ez azt jelenti, mit csinálsz. Olyan, mintha azt kérdezném, hogy Mit teszel (éppen)., de nem...
Anya kedvenc szava pedig valahogy így hangzik: dohgohzih (dolgozik.) És egyre szebben mondom, hogy zsíroskenyér :D
És ügyesen elszámolok tízig. /ily módon anya szerint tudnom kell szolmizálni is, mert az csak 8 hang:/ Valamint, a múltkor a kihajolni veszélyes felirat betűit elemeztük a villamoson.  :)

0 megjegyzés: