Ihntehijööh

2009. október 3., szombat

/Jól mondom, Eszter? :D)

Szóval a szobámról ejtettünk már néhány szót, hogy az én csúcsszuper, csodaklassz, fantasztikus anyukám a lyukból magukhoz integrált a fénybe. :)
Tudvalévő az előző szobám túl sötét volt és pici, hiába gondolták anyáék, hogy az még sokáig elég lesz nekem. S bár anya annak a dekorálásával is egy teljes éjszakát töltött el, szívfájdalom nélkül miszlikbe szedte. Ennek eredményeként szobát cseréltünk, és amiért igazából büszke anya, hogy a bútorokat egyedül taszigálta az új helyükre, ami elejétől a végéig 48 óra kemény megpróbáltatást, földhöz csapkodást, sírást és megszakadok érzést rejtett magában.
(azért egyedül csinálta, mert egyrészt nem szeret segítséget kérni, "dinnye"; mert szereti tudni, hogy egyedül is mindenre képes, teszem azt "hegyeket mozdíthat el"; mert meglepetést akart nekem; -és nagyjából apának is.

Aki még nem látta volna, itt van néhány képdarab, bár nem adja vissza az összhatást:A fal már rég óta dekorált, alul narancssárga, felül mogyoró vagy milyen, középen hasonló bordürrel (bohdühl), amit szintén.. na mindegy ki csinálta ;)
Szóval ezen kívül nem készültek még kiegészítők, de ma kaptam három képet. Ezt is ő csinálta, akinek a nevét nem mondjuk.
képek.
50x60-as akrill képek, örök keretezetlenségre kárhoztatva valószínűleg, és a három kedvenc állatunkat ábrázolja : elefánt-apa; teknős- anya; majom- én. ;) nem úgy, na. Még akad rajta korrigálni való sajnos, például a falra kell tenni, -de ahhoz száradniuk kell, én viszont már ma el akartam dicsekedni! :D
Egy megalkuvás teremtette az alkalmat az elkészülésükre, mert anya már rég szeretne elutazni egy-két napra, tök fáradt, de azt mondta, hogy ha van egy napja, amikor festhet, akkor az is rendben van. Ezért az én csúcsszuper, csodaklassz, fantasztikus apukám ma levitt magával a Balatonra elzárni a vizet.
Szóval értitek ;)
Jó éjszakát!

0 megjegyzés: