FADD

2007. július 10., kedd



Huh, ma nagyon sok emberrel ismerkedtem meg. Apáék, ígéretükhöz híven elautókáztak velem Fadd-Domborira, hogy bemutassanak anya rokonainak! Nagyon jó fej embereket ismertem meg bennük! Sokat ringattak és sétáltunk is egy nagyot az új vagi kocsimmal! Kényelmesen elvoltam benne, délután még a moszkítóhálót is rátették nekem. Igazi felüdülés volt. Megismertem Viktort is, anya kisebbik öccsét, aki eddig még nem volt hajlandó idedugni az orrát, hogy megnézzen engem! Persze én egyáltalán nem is haragszom rá, mert nem jó, ha az ember sokat vonatozik! (Kivéve Nagyapának:) Szóval sok jó fej embert ismertem meg, apa is egy jót horgászott, pedig aludni akart, mert éjjel dolgozott. De annyira lenyűgözte a hely szépsége, hogy inkább végig egyhelyben ült és horgászott., csak akkor jött fel,amikor hazaindultunk. Kristóf, Viktor és kisPisti elvitték anyát csónakázni, látszólag nagyon élvezte. Én addig mamával voltam., aki nagyon örült ám, hogy látott, alig akart egy percre is letenni! Este pedig megejtette az első csapalatti fürdetésemet. Mivel szeretem a vizet, így a fürdésnek ezt a formáját is jól viseltem, Mama pedig nagyon büszke volt, hogy ilyen ügyesen fürdetett meg!
Vicces volt, ahogy a fiúk hosszan fociztak, és mindenki bámulta őket, hogy milyen jól elvannak. Mindet Ónodinak hívják, mint ami az anyukám neve is. Az első képen láthatjátok Pisti legjobb pillanatát, igazi focis kép! A kapuban sokáig csak egy nagy Borsodis üveg állt. Főként addig, amíg állt a kapu:)


Ez pedig Nagyapa (ő meg zokniban focizott) :

Mamával:



Apa:) Nagyon szereti a horgászcuccait cipelni :




Lesz még néhány kép Faddról fotóalbumban, nem sokára online!

0 megjegyzés: