Nadrág-kontroll

2007. május 30., szerda

Ma vissza kellett mennünk a kórházba kontrollra. Anya megint méltatlankodott öltöztetéskor,- azt mondta: még alig születtél meg, és máris nincs egy rongyod se, amit felvehetnél... Pedig azt hiszem, nincs félnivalója, -elvégre én mindenben jól nézek ki... Na aztán, hogy beértünk, találkoztunk egy újabb gyerekorvossal, azt mondták, már nem is vagyok olyan sárga... Megnézegettek jobbról- balról, és dícsérgettek, hogy jó illatom van és szép vagyok! :) Megmértek, 3170 gramm voltam, (híztam egy kicsit nekik, hadd örüljenek!) Utána anya megetett a kórházban, többet ettem mint valaha, pedig előtte teát is kaptam.
JA, Apa megint elhagyta a hordozóm napvédőjét, de megint meglett. Majd csak megtanul vigyázni a dolgaira;) Miután mindenkit megnyugtattam, és szépen autókáztunk a Váci út felé, egyszercsak anya kipattant a kocsiból! Azt hajtogatta, hogy "jaajj dejó" meg "ú de király", és eltűnt. Mint utóbb kiderült, kipattant a westendnél, hogy vegyen nekem egy-két kisebb rucit, meg magának egy farmert,- ami végre rámegy. Még mindig nem tudja biztosan, hogy egy számot "nőtt" vagy kettőt, de tény, hogy tényleg elég csini a farmerjában,- ami most éppen egy számmal nagyobb, mint amik voltak neki. Szerinte persze el van számozva...

ui: este már 90 grammot is ettem!

0 megjegyzés: