Újra itt

2010. január 22., péntek

A nagy bevallás-dömping miatt nem jutott időnk folytatni a "híradást". A szüleim éjjel-nappal dolgoztak, ezért sokszor türelmet kellett gyakorolnom, hogy kevesebbet tudnak velem lenni. Rendes kislány voltam, és elfoglaltam magam. Nagyon sokat mosogattam, szépen kiválogattam a műanyag játékokat a szobámban, és mindet behordtam a fürdőbe. (Tudjátok, vannak olyan játékok is, amik nem bírják a vizet, erre figyeljetek :) 3 mm-es vízsugarat engedtem, és elmosogattam őket. Aztán rengeteget rajzoltam, felpróbáltam a régi ruháimat, a babáim is felpróbálták a régi ruháimat, gyurmáztam és kirakóztam: kiraktam a kirakókat a szoba minden pontjára. A szobám ennek megfelelően az elmúlt két hétben újra és újra katasztrófa sújtotta területté lett nyilvánítva, ezért anyával úgy döntöttünk, készítünk egy trágyázási tervet, hátha kihajt valami valahol :D

Most kb egy hétig lazább lesz a munka, de utána újra jön egy még durvább határidő. Azért igyekszünk írni, meg gyorsan csinálunk pár képet ;)


0 megjegyzés: