Hétvége

2010. január 31., vasárnap

Csendes hétvége 
A hétvégén nem volt semmi különös. Kitakarítottuk a konyhaszekrényeket és a hűtőt elölről, hátulról ,belülről, mindenhogy. Ezután összeállítottuk a következő havi menüt, hogy "lássuk, miből élünk". Később még utoljára nekiláttunk a vakvilágba sütögetni, megint csináltunk sütit, meggyes sütit apának, és sütöttünk kenyér alakú kenyeret, ami már egész jó lett, meg rendes kaját is csináltunk. Ilyen sütögetések nem nagyon várhatóak a következő hónapban, jön ugyanis az éves áfa, ami megint éjjel -nappal munkát jelent. Este filmeztünk és gyönyörködtünk a hóesésben, de nekünk csak nézve tetszik, nem érezve. Ma pedig mindenki fürdőzgetett 1-2 órát, no meg nagymosás, vasalás, meg ilyenek. Most hét óra van, de már húzzuk a lóbőrt apával.

Elalvás
Amikor anya látta, hogy álmosodom, gyorsan betakart a kanapén, aminek én rúgkapálva örültem., mint babakoromban. Aztán vagy 20 perc múlva kinézett a kanapéra, hogy nem vagyok-e nagyon a szélén, de nem voltam (rajta). Gyorsan bement apához, hogy megnézze, hogy ott alszom-e, de ott sem voltam. A helyes megoldás már elsőre is a saját ágyikóm lett volna. Ugyanis, mikor éreztem, hogy nagyon nagyon álmos vagyok, bevackoltam magam az ágyamba, és inkább ott aludtam el, úgysem ébredek csak éjjel, ha pisilni kell, máskülönben reggel.

Szobatisztaság
Most már jó pár hete nincs rajtam pelenka, max, ha kimegyünk a bölcsiben az udvarra. Egyébként kb két- három alkalommal fordult elő, hogy bepisiltem éjjel, és azóta nem. Nagyon rossz fölébredni, de ha muszáj... Tegnap éjjel is nyöszörögtem, mire apa bejött, és kérdezte, hogy behozza-e a bilit, mire azt mondtam neki, hogy majd reggel pisilek. :) Többnyire már szólni sem szoktam nekik, csak elintézem a dolgokat. (Használok popsitörlőt...)




3 megjegyzés:

Regi írta...

Hovatűnt a mostanában post???

Regi írta...

Hova tűnt... Külön!

Hanka írta...

visszatettem :)