Tartozás

2009. december 13., vasárnap

Képkeresgélés közben rájöttünk, hogy még nem pótoltuk a szülinapi leírásunkat :) Egyébként is aktuális a téma, mert Bendi is most lesz kettő :)

Mivel nagyon nagyon szeretem az embereket, anya úgy döntött, hogy ajándéknak sok-sok embert és hozzá jó hangulatot kapok :) A jó hangulat harmadik függvénye a sok kaja, a másodiknak némely felnőttek a jó italt tartják, elsőnek pedig "mindenekfelett a szeretet" :D Tehát, ezen szempontok alapján állítottuk össze a meghívottak listáját, hogy adott személyt szeressük, s adott személy szeressen inni és enni. Ily módon gyakorlatilag boldog- boldogtalant meghívtunk, és így kerekedett egésszé az én szülinapi bulim.

Régen, mikor még anya gyerek volt :) pffff :DD
szóval, régen, mikor még anya otthon ünnepelte a szülinapját, még akkor  rájött, hogy az ő igazi születésnapján azért eléggé kettőn állt a vásár, ezért ráállt, hogy a saját szülinapján az anyukáját is köszöntés  illeti. Ezt a történetet elmesélte nekem, ezért én leszerveztem Vivivel, hogy mi is lepjük meg anyát a születésnapomon. Ezt készítettem neki:
Igazi mestermű, nem igaz? Schadl Peti szerint rajta van ám minden, a karácsonyfa, az ajándékok, stb. Szerintem is rajta van minden, ami kell, -- egész jó lett.


Anya is készített egyet s mást, jókora segítséggel egész nap a konyhát tiporta, no meg az előző éjjel is alkotott.

Íme az én "scrapbookolt" tortám :D Kicsit izé lett, de szerettük.
 
Jenci. Elmaradhatatlan. Ő azzal ajándékozott meg, hogy elvitte a kutyámat. :D
(Bocsánat, bocsánat, ezt nem tudtam kihagyni.) De tényleg, nagyon örültünk neki is.

 Később tele gyomorral a parti kezdett lazulni.
 Koko zongorázni próbált, míg körbe nem rajongtuk., s Babi társaságát is élvezhettük.

A barátnőim is ott voltak. 

 
És anyáé:

Lazultam Gáborral:
Aztán jó későn végül mégiscsak kidőltem. 
Köszönjük a jó hangulatot és az ajándékokat, és Nagyon Köszönjük Ildinek, hogy segített az egész lebonyolításában!

0 megjegyzés: