A múltból a jövőbe

2009. november 6., péntek

Nemrég, Emma érkezése kapcsán elkezdtem ismerkedni babakorommal, és hosszú ideig nézegettem a babakori videóimat, fotóimat. Mert én is voltam ám pocakban! Először még csak babának hívtam a képeken látott kis picurkát, később Bendiztem, majd lassan megértettem, hogy én vagyok a képeken. Hogy mennyire sikerült megértenem, ez majd elválik. Néha nagyon romantikus pillanatokat éltünk át, amikor együtt láttam anyáékat a "kisbabával", összehívtam mindenkit és hozzájuk bújtam :) Nagyon elérzékenyedem az olyan pillanatokban, amikor sikerül megértenem, hogy mi egy család vagyunk. 
Innen valahogyan eljutottam Mamáék online képalbumához, és most azt nézegetem hetek óta. Az egyiken kiszúrtam egy csodaszép díszes növényt, s anya azt mondta, az a karácsonyfa. Nagyon szépnek találtam, és rögtön érdekelni kezdett, hogy akkor mi és hogy is van?
így most már napok óta a Mikulás és a Karácsony a téma, ami leginkább érdekel.
Ma reggel a nagy érdeklődésre tekintettel anya kiválogatta az összes téli mesekönyvemet, bármit, amiben hóember, hóesés, Mikulás vagy Karácsony, Betlehem, vagy egy lüke teve is van. :) Aztán leültünk, és szépen átbeszéltük, mit is hoz a december, és mondhatom, telis tele vagyok izgalommal és várakozással!  Az egyik mesekönyvben például Gáspár, Menyhért, Boldizsár, a másikban pedig Dodó, Cucu és Tapsi ünnepelték a karácsonyt :D Lol :) Úgy tűnik, bárhol és bármi vagy a világon, rákattansz a témára valahogy :D
Mára már Ildikót is rávettem, hogy ha esik a hó, vigyen el hóembert építeni, anya pedig megígérte, hogy együtt díszíthetjük a lakást.
Igyekszem addig mindent de mindent megtudni a témáról, és Mikulásra profi szakértő leszek.
Addig már csak 30-at kell aludni :) plusz a délutánok.
Anya ezt üzeni: :S -még jó, hogy nem márciusban született az Emma. :)

0 megjegyzés: