Elmúlt hét

2009. november 15., vasárnap

Allee

Hivatalosak voltunk az Allee VIP megnyitójára, ahová jól el is mentünk.  Fantasztikus ételek, italok, jó zene várta a meghívottakat. Családi jegyet kaptunk, így apa ragaszkodott hozzá, hogy én is velük menjek,  mondván, úgyis beteg, és nem leszünk sokáig. Pedig anya próbált rá célozgatni, hogy későn lesz, az ilyeneket nem gyerekeknek szervezik, az "és kedves családját" kifejezés csupán protokoll, stb... Később apa is belátta ezt a dolgot. Látva a koktélos, ribizlipálinkás, sajttálas, csokiszökőkutas asztalokat, és egyéb korabeli üdén mosolygó párokat, úgy érezte, máshogy is eltölthette volna az estét, mintsem hogy például engem keres. Sajnos erre is sor került, ugyanis adódott egy kis félreértés. Amíg falatozgattak és beszélgettek, én folyamatosan körbe-körbe rohangáltam őket, gondom nem volt a világra, csodaszépen is voltam felöltözve,.Aztán, úgy a 101.-102. kör körül, kérem, én angolosan távoztam. Nem telt bele másfél perc, anyáék ráeszméltek, hogy léptem,-úgymond-; és elkezdtek ők is körözni, folyamatosan növő sugárral. Anya igazán zokon vette, hogy négy játékboltba ment be keresni a kétéves kis fürgét... Nem sokkal később újra találkoztunk, én csak egy ismerős kisfiú nyomába eredtem, és nem igazán értettem, hogy  mit magyaráznak, de egy idő után biggyesztettem a számmal, mintha érteném. De nem igazán voltam meggyőző, azt mondják.

Egyébként fotósokat is láttunk, s engem persze azonnal fényképezni kezdtek. Nekem se kellett több! Csípőre vágtam a kezem, és beálltam nekik, kedvesen vigyorogtam. Aki nem hiszi, járjon utána, (és küldje már át azokat a képeket...)!

Bendi volt+

Anya: -Ki kapcsolta ki a tévét?
Én: -Bendi.
Anya: Bendi??? És hol van most Bendi?
Én: Hazament Apukával. ....  -Juuuuujj! Eltöööört!
Anya: -Mi tört el?
Én: -Gyere csak! Ide hozom!
Anya: -Eltört a zsírkréta?
Én: -Sajnooos eltört a zsírkréta!
Anya: -Ok, sajnos eltört. De visszatérhetnénk a tévére?
Én: -Bendi volt!!


A tehetség csak megfelelő csatornán közölve kifizetődő

A tévénket annyira Bendi kapcsolta ki, mint én, ugyanis elromlott. Nem nagyon hatja meg a családot, mondjuk, ahhoz egy kicsit nagy, hogy elromolva ott álljon, dehát... apát ismerve azt hiszem várunk egy kicsit, hátha megjavul...
Ezért laptopon néztem meg néhány mesét, találtunk is egy kisvakondos részt, amin elég jól mulattunk anyával szarka-sztikus humorunk miatt. (Egymástól függetlenül röhögtünk, akkor is ha ez nem szép dolog.)
Egyszercsak ellenállhatatlan vágyat éreztem, hogy rajzoljak a számítógépre, anya úgyis mindig dicséri a munkáimat. így is tettem, ezúttal viszont elmaradt a dicséret. Megrovásban részesültem, mivel kiszíneztem kisvakondot.
A tehetség csak a megfelelő csatornán közölve kifizetődő. Papírra rajzoltam tollal legutóbb, és aláírtam :) Apró folyamatos kis hurkokat formáztam a lap bal aljára.

És most a kedvenc kisvakond:




Egyébként találtunk egy nagyon jó kis oldalt, amit ajánlunk szeretettel: traff.hu

0 megjegyzés: