Limonádé

2008. szeptember 21., vasárnap

Apa mindig fél literes bögréből issza a limonádét. Ma is készített, és mivel előzőleg elkunyeráltam a tojásos nokedlit tőle -amit egyébként neki hagytunk meg-, és lévén, hogy a tojásos nokedli sós volt, szomjas voltam rá, ezért kértem a limonádéból. Kicsit nehéz inni abból a nagy bögréből, egy kicsi kifolyt az asztalra. Aki ismeri az apukámat, az tudja, hogy nála ez nem probléma: lekapta a zokniját, és gyorsan letörölte vele. Aztán megint ittam. Felkaptam a nagy bögrét, kipróbáltam, hogy tudok-e úgy inni mint a kutyák, de nem fért bele a fejem, úgyhogy megdöntöttem. Most már jobban ment, de újra kiömlött egy kicsi. Mikor észrevettem, már mentem is apa zoknijáért és letöröltem vele...
Egyébként a tojásos nokedlivel a történet az volt, hogy apa elkezdte enni, de mivel nagyon ízlett, minden falatot kinéztem a szájából, aztán megkaptam az egész edényt, az ölembe, és szépen kiszemezgettem amit csak tudtam. Utána odatoltam anyának az edényt, a villát, kikaparta a maradékot is, és azt is jóízűen elfogyasztottam.

0 megjegyzés: