Pár szó a napjaimról

2008. április 13., vasárnap

Mivel már elég rég írtunk, durva lenne leírni, hogy mi történt velünk az elmúlt hónapban. (De képesek lennénk rá twisted ) Szóval, inkább mesélek arról, miket csinálok már mostanában.
Az első, amit megjegyeznék, hogy én és 6 fogam, köszönjük, jól vagyunk. Egyre ügyesebben használom a fogaimat, ma is Környére mentünk, és egész úton kiflit eszegettem, tépegettem a fogaimmal. Kell is lennie valami ennivalónak mindig a számban, lehet ez egy keksz, piskóta, kifli, műanyaglapát, dvd tok, vagy a kezem, -szóval bármi, különben csikorgatom a fogaimat. Anya azt hitte, nem éli túl ezt az időszakot, de kb 3 nap alatt hozzá szokott.
A másik, hogy egyedül és magamtól fel tudok állni a kiságyamban, illetve tegnap már a kádban is egyfolytában felálltam. Nagyon élvezem, igazi nagy babaként, állva szoktam óbégatni az ágyamból. Anya mindig meghatódik ha meglátja. Még hálózsákban is felállok már.
A harmadik, a szeretgetés. Lilierzsire emlékeztek még? A lila hajú babám. Hát őt nagyon szeretem, ölelgetem és puszilgatom. Néha kicsit zavar, ha a közelemben van, mert nem tudok belemélyedni más játékba, mert folyton visszamászom hozzá, hogy megszeretgessem.
A negyedik, a Hinta! (hihhii). Újabban játszótérre járunk anyával. Egyre jobb idő, így egyre több gyerek van, amit mindketten nagyon élvezünk, órákig el bírnánk nézni, ahogy játszanak. Szoktunk hintázni is, mert van babahinta, és hatalmasakat vigyorgok! Legutóbb mellettünk hintázott egy kislány és az anyukája is ott volt, valamin nevettek, így gondoltam, akkor nekem is nevetni kéne, és hangosan elkezdtem heherészni. Ez nagyon tetszett nekik!
És ez az ötödik, a nevetés. Mostmár szalonnevetésem is van. Ha valaki nevet, hát, nevetek én is. Akkor is, ha nem is olyan vicces a dolog. Rájöttem, hogy ezt szeretik az emberek.
Még annyit elmesélek, hogy voltunk kedden is és ma is usziban, és magamtól beugrottam anyához a medencébe, és kapaszkodom a korláton. És más forrásból is beigazolódott amit anya mondott, mert a tanár néni is azt mondta (jaaaa, Ági néni a tanár néni neve, kiderült így 7 hónap után), hogy én mindig "Csak vigyorgok kifelé a világnak".
biggrin

0 megjegyzés: