Hiszti

2008. április 16., szerda

Anya szerint hisztis vagyok. Ami egy kicsit bánt, hogy a védő néni szerint is. Ma voltunk nála, és én már eléggé unatkoztam, szerettem volna négykézláb megismerkedni a tereppel, de anya nem engedett le a földre. Egy darabig játszottam Goofyval, egy ottani kézbábbal vagy mivel, de mikor már ő sem tudott újat mondani, elhatároztam, hogy nem maradunk itt tovább egy percet sem. A baj csak az volt, hogy anya meg Ági néni még beszélgettek, így ordítanom kellett, de Ági néni azt mondta, hogy őt bizony nem hatom meg...
Na még mi is történt...
Hétvégén Környére mentünk, és ott is elég nehéz volt már megülnöm, így apa megengedte, hogy közelebbről megnézzem a füvet. Nagyon szép, napsütéses idő volt, egy kis széllel, így letettek, és jól elnézegethettem a mozgó kicsi virágokat a fűben. Kerestem botokat és azzal kalimpáltam meg piszkáltam a dolgokat. Kicsit látszanak a virágok is. Némelyiknek nagyon jó illata van. (Egyébként nagyon szeretek szaglászni.)



Aztán még az történt, hogy hétfőn anya párizsi bundás pulykamellett sütött, és mivel mindenki evett belőle, én is kaptam kis darabkákat a húsból. Apa ölében ültem, és anya etetett. Egészen addig, míg meg nem untam, és egy harcikiáltással megragadtam egy darab húst a tányérról és elkezdtem eszegetni.


Még annyit, hogy most már nem csak hogy bárhol feltudok állni, ahol tudok kapaszkodni, hanem oldalazva lépegetni is tudok, mint a nagy babák!



0 megjegyzés: