+2 fog

2008. április 22., kedd

Még két fogacskám kibújt alul, így nem sokára már 8 fogam lesz.
Lépegetek a bútorok körül, és a konyhában anya nadrágjára csimpaszkodva felállok,- na onnan nehezen szabadul!
Tegnap új poénkodást találtam ki: amikor reggelente anya bejön, mindig játszunk egy kicsit a nagyágyon. Én meg azzal szórakoztattam, hogy ültem-ültem, egyszercsak hátradőltem, és figyeltem a reakcióját. (ez a smile hogy hasonlít rám! nagy kék szemek, és még nagyobb száj) Kis idő múlva már akkor csináltam, mikor mondta, és baromi büszke volt rám, hogy értem mit mond, (na meg magára is). Szóval ezt már tudjuk.
Nem voltunk ma úszni, mert apának el kellett mennie vidékre, így anya csinálta apa munkáját, hogy készen legyen, mire a könyvvizsgáló bácsi ideér. (Anya munkáját viszont szintén anya csinálta, csak előző nap éjjel.) Azt mondták, megint nagyon jó voltam, mert szinte egész délelőtt aludtam, így el is készült mindenki, épp időre: beállított az a bácsi, apa is pont akkor jött meg, így nem volt más választás, mint a könyvvizsgáló bácsi orra alá dugni azokat a kimutatásokat, amiken anya dolgozott délelőtt. Aki ismeri az anyukámat, az tudja, hogy ezt nem mindig szabad csinálni, mert ha a vicces kedvében van, a kis megjegyzések és a smile-k akár el is maradnak a kimutatásokból, a rövidítések még azért ott maradnak, mint ahogy ma is: Kistraktor helyett Trakit írt, mire a bácsi megkérdezte, hogy az mi ... Anya meg csak pirult Egy heverőt pedig befejezetlen beruházás számlán hagyott, de ez már részletkérdés.. mert ettől eltekintve világos és pontos volt, és "tök büszke volt magára".
Hétvégén megint voltunk Környén, végig másztam az egész partot, és életemben először homokoztam! Lent volt Zsolti, (és a játékai), és egy "Trakival" nagyon jól eljátszottam! Vagy egy órán át...

0 megjegyzés: