Könyvet olvasunk

2013. június 26., szerda

Valami megmagyarázhatatlan vágy mindig volt bennem, hogy könyvet olvassak a Hankának, és most, hogy iskolás lesz, úgy döntöttem, hogy belevágunk, és még azért is döntöttem úgy, hogy belevágunk, mert találtam egy pöttyös könyvet. 
:D
És anélkül, hogy bármi további mélyebb tájékozódást véghezvittem volna, elkezdtem neki olvasni, úgyhogy azt a könyvet olvassuk, hogy Te már nagylány vagy, Mogyoró. 
Járunk vagy a 21. oldalon, úgyhogy a történet annyi, hogy megvacsorázott a család, és elkérezkedett a kisfiú focizni, annak ellenére, hogy rossz jegyet szerzett nyelvtanból, és ez pont elég, hogy a kicsim bealudjon :D 
Egyébként, ha mesét olvasok neki, azt mondja, hogy még egyet még egyet, de így, hogy előttem egy batári vastagnak tűnő könyv, nem mondja,  hogy még egyet, hanem elalszik, ... -mint a mesékben. 

De most kikerestem a könyvet, és ezt olvassuk: (sajnos a harmadik résszel kezdtünk, de ez van.) 

Te már nagylány vagy, Mogyoró – mondogatja a mama. Mogyoró szerint mindig olyankor hangzik el ez a mondat, amikor valami kötelességről van szó. Persze ha magassarkú cipőt szeretne, vagy a tv esti adását akarja megnézni, rögtön figyelmeztetik zsenge korára. A közkedvelt Mogyoró-sorozat harmadik kötetében az olvasó ismét találkozik Petivel, Mogyoró öccsével, Marikával, a falusi barátnővel s Karcsival, aki játszótársból majdnem udvarlóvá lép elő. Kalandjaik az olvasónak sok derűs percet szereznek.
Eredeti megjelenés éve: 1966

0 megjegyzés: