Szájak ma éjjel enni kérnek

2009. június 3., szerda

Tegnap akkora volt a hajtás az irodában, hogy a szüleimnek enni nem volt ideje, bár étvágyuk se sűrűn volt.
Apa ezért csak éjfél után jutott el oda, hogy jó étvággyal falatozni tudjon. Én előzőleg felébredtem, mert a megfázásom miatt még nem alszom túl jól. Igyekeztem én is kunyerálni egy kis cseresznyét a hűtőből, de anya úgy volt vele, hogy milyen már, ha az esti kakaómra még eszek cseresznyét, aztán reggel megint következne a kakaóm? Egyszóval úgy határozott, hogy nem kapok.

Nem maradt más megoldás, mint hogy odaálltam apa elé, és vígan szemezgetni kezdtem a pörköltös tésztájából. Egészen addig, míg halkan panaszkodni nem kezdett, hogy szeretne nyugodtan enni. Én is mondtam anyának, hogy én is kérek, enni kérek, és pörköltöt kérek! Akkor már hiába kínálgatott nekem cseresznyét, túró rudit, akármit, totál rákattantam a pörköltre.
Megadva -magát és minden kérésemet :) - melegített nekem egy kicsit, majd leültem apukám mellé, és szép komótosan eszegettünk az éj közepén, majd jóllakva még szeretgettük egymást egy kicsit a nagyágyban.

(Persze... míg rendre nem intettek, hogy most már aludjak, mert tök fáradtak :/ )



0 megjegyzés: