Fogacskám

2007. december 16., vasárnap

Kinőtt az első fogam! Kis dudrocskák nőttek az ínyemen, és anya meg akarta nézni, hogy érez-e fogat az ínyem alatt. Odatette az ujját, és felvisított, mert megkarcolta a kis fogam. Már kibújt az íny alól, olyan mint egy kis tüske, csak nagyon közelről látszik, hogy az egy Fog. Nagyon örültek apával, lelkendeztek egy fél órát, úgyhogy innen tudom, hogy ez bizony nagyon fontos dolog, és mikor láttam, hogy mennyire örülnek, nekem is nagyon jó kedvem lett, és velük vigyorogtam. Anya gyorsan hívta Mamát, hogy elmesélje neki, és ő is nagyon örült! Aztán még elmesélték mindenkinek, akinek csak tudták, és mindenki nagyon örült. Nagyon könnyű boldoggá tenni a felnőtteket. wink

Ezt majd elmesélhetitek Kicsi Bendinek, aki 0.57kor megszületett biggrin
3320 gr, (asszem), és 54 cm! Hosszú szőke haja van, bár én még nem huzigáltam meg.

Kornél pedig ma 20 éves, Isten Éltesse!


0 megjegyzés: